Selskapoversikt

Gå til Frydenbø Group

HjemNyheter › Pressemeldinger ›
 

Frydenbø forlenger Brann-samarbeidet med ytterligere 4 år

Over ett år før avtalen går ut har Frydenbø forlenget Brann-samarbeidet helt til 2022.

Dette gjør Frydenbø til en av de mest langsiktige samarbeidspartnerne i Brann-familien og en av bedriftene med lengst tilknytning til klubben historisk sett.
Det begynte med logo på shortsen på cupfinalen i 2004 og ble etterfulgt av en større avtale for Frydenbø-tribunen året etter. Den nye avtalen som ble signert sist uke strekker seg helt til 2022.

Lidenskap på tribunen

Konsernsjef i Frydenbø, Tor Christian Bringedal, uttrykker tilfredshet over å ha landet en ny, langsiktig avtale som gir gjensidig glede og verdi for begge parter.
- Samarbeidet har bygget merkevaren Frydenbø og økt kjennskap til våre produkter og virksomheter, noe vi ønsker å aktivere ytterligere for å synliggjøre den store bredden i våre virksomhetsområder, forklarer han.
Bringedal medgir at folk i Frydenbø-gruppen er stolt og kry over å ha navnet sitt på den tribunen som skaper den beste fotballstemningen i Norge.
- Når vi går på jobb dagen etter kamp har vi med oss den fantastiske atmosfæren og entusiasmen som tusenvis av lidenskapelige supportere og Bataljonen skapte kvelden før, forteller han.

Brann: - Høy tilfredshet blant samarbeidspartnerne

Frydenbø har stor tro på at Brann også vil lykkes med sine ambisjoner, og gjennom samarbeid med stolte samarbeidspartnere og et entusiastisk publikum klare å bygge det stabile topplaget som Bergen fortjener.
- Vi ønsker å være en aktiv og lojal samarbeidspartner innen idrett, kultur, næringsliv og veldedighet. Vi er glade for å fortsette reisen med Brann i nye fire år fra 2019, og håper å bidra til enda flere magiske øyeblikk på Stadion og at gullet kommer hem, uttaler Frydenbøs konsernsjef.
Branns kommersielle leder Camilla Schutz påpeker at store, lokale, langsiktige samarbeidspartnere er drømmepartnere for Brann.

- Når de i tillegg forlenger avtalen sin ett år for utløpet, tar vi det som et signal på at de er tilfredse og at vi er en attraktiv samarbeidspartner. Frydenbø har vært her lenge, og vi gleder oss til fortsettelsen, sier hun.
Schutz forteller at alle Branns største samarbeidspartnere er med i 2018-sesongen. De gir økonomisk trygghet samtidig som det krever gode leveranser.

- Partnerne våre vet hva de vil ha ut av samarbeidet, og vår jobb blir å levere de produktene og tjenestene vi samarbeider om. I løpet av året har vi hatt høyt aktivitetsnivå både på og utenom kampdag for å beholde og forsterke vår posisjon som en attraktiv samarbeidspartner. Tilfredsheten blant samarbeidspartnerne har aldri vært høyere, sier den kommersielle lederen fornøyd.